Terve

I morgon åker den här sköna bönan till Arlanda för att ta flyget till Magaluf, med två andra jävligt sköna bönor . Men det här med packning är ju ett oerhört stort  dilemma för mig då jag på fullaste allvar vill packa ner hela min garderob och mitt badrum. Blir tokig på det här men jag måste rensa resväskan i morgon för det här går inte. Det bara måste vara lättare att vara man dom håller omöjligt på så här det kan jag aldrig tro och till mitt försvar verkar mina reskamrater ha liknande problem eller i alla fall en av dom. Nu har jag inte tid med det här nå mer :-) Förresten det där jag skulle göra har jag nu gjort och det var grymt mer säger jag inte just nu för jag orkar inte
HEJPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0