Hellu

Tänk jag hade nästan glömt att jag har en blogg =) Känns som det hänt massor men det blir för mycket att uppdatera så jag skiter i det. Jag är glad idag och kände att jag skulle skriva det i bloggen som trots allt är en dagbok. Jag och två tjejkompisar har bokat en resa till Mallorca om 11 dagar känns sjukt kul faktiskt. Har inte varit utomlands på över två år så känns som om det var på tiden och jag lääängtar. Sen så är jag glad över en till sak ska göra en liten grej på tisdag som jag ser fram emot, har dock inte bestämt mig om det är något jag ska blogga om eller behålla för mig själv ...wait and see
Nu har jag meddelat att jag lever och är glad bra att veta va =)

Vid denna pool steker jag förhoppningsvis snart......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0