operationen

Ja som ni vet så opererade jag mig igår, det gjorde jag på art cliniq i Uppsala om det nu är någon som undrar. Så nu finns det 2.8 liter mindre Heidi att tycka om :-) Operationen gick kanon och har faktiskt mått oförskämt bra tack och lov visst har jag lite ont men knaprar lite piller så det är ingen fara. Metoden jag använde mig av heter body tite och det är fettsugning med radio vågor, går att läsa om på deras hemsida om man vill. Nu ska jag ha en grymt sexig gördel på mig i flera veckor ha ha det är nog det värsta jag har sett med kisshål och allt :-) ja ja som man säger vill man vara fin så får man lida pin. Före och efter bilder får jag bjuda på efter återbesöket men lägger ut någon bild från efter operationen ni som känner mig vet ju hur jag såg ut innan. Och antar att ni är nyfikna. Tänkte bara tillägga för er som kanske inte känner mig så har jag gjort detta för mig själv och inget annat, låg inte sömnlös på nätterna förut utan tyckte om mig själv då också men jag resonerar som så att kan man förbättra så varför inte ?? Mitt beslut, mina pengar och jag kommer garanterat lägga mig under kniven igen om jag vill bättra på något .
Jag gjorde mage och utsida lår och lite kan man väll ana hur det kommer bli, ser väldigt bra ut för att vara mindre än 24 timmar sedan. Är ju självklart mycket svullen och blå samt massa rit märken som kirurgen gjort .

Kommentarer
Postat av: vemtrordu=))

personligen så tycker jag att du är ell(var)vacker innan ingreppet=))MEN SOM SAGT,DU BESTÄMMER ÖVER DIN KROPP OCH GÖR SOM DU VILL BABÝ=))kram hemlig beundrare=)) p

2010-03-05 @ 00:54:06
Postat av: matilda

aj, fyfan vad ont det ser ut :(

2010-05-04 @ 20:39:54
URL: http://matildawestlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0