Lite uppdate....

Ja bloggen går ju segt som vanligt men tänkte göra en liten uppdate nu i alla fall. Börjar med  operationen, läkningen går sakta men säkert framåt  inga blåmärken längre men känns ändå som  det går segt, lovar att lägga ut före och efter bilder sen när allt är klart. Annars består veckorna av jobb jobb jobb och så försöker man klämma in lite socialt liv på det. Tog mig en tur till Stockholm förra söndagen för lite partaj hos Carro som fyllt år, det var tre brudar och typ 7 bögar på en gaybåt . Mycket trevligt hade vi och kära Daniel hann lära mig så mycket tokigt på denna korta men intensiva resa . Helgen efter det alltså i lördags så var jag ut med Daniel eller rättare sagt hans alter ego Gretchen , galen brud det där men oj oj vad skoj vi hade de måste göras om snart. Det var för övrigt den kvällen min Iphone blev stulen det var ju mindre kul men som en god vän till mig har sagt en gång SHIT HAPPENS WHEN YOU PARTY NAKED !!! Det var allt för denna gång ingen idé att lova skärpning men jag ska försöka !! Pusselipusspusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0