Jag vimsig ??

I bland funderar jag på om det finns någon som är lika vimsig som jag . Dagen börjar med att jag sätter mig på fel buss och med två hundar i släptåg så blir allt lite extra krångligt, men men bara att att byta buss och bli sen till jobbet. Kan för övrigt säga att vi är ett ekipage spm syns långväga, jag i en chock rosa jacka med två dammtussar i koppel som springer kors och tvärs :-) Första dagen med Nelly i koppel men hon var så duktig så lill tjejen.Ja och sen så är jag helt inställd hela dagen att jag slutar åtta, tar en lång lunch och så men vid sju undrar Veronica om jag inte ska gå hem :-) Så himla typiskt mig men jag är ju som jag är,inget att göra något åt :-) och kanske har lite extra mycket i huvudet nu med operationen och allt . Två dagar kvar bara ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0