hejsan svejsan

Hur är det gott folk? Med mig är det som vanligt i alla fall, blåmärkena börjar gå ner men svullnaden håller i sig. Hur många har sett på melodifestivalen ikväll då ? Jag och wilmer hejade på Eric Saade men det blir ju aldrig som jag vill ändå och ja nu är jag tant sjuk åter igen men pojkfan är ju så söt så det gör ont att titta på han :-) I morgon bär det av till Stockholm för lite festa fest, nu var det faktiskt 5 veckor sedan så det börjar bli dags :-)
Klockan 12.00 kommer Daniel och hämtar mig och vi kör raka vägen till Caroline på lite förkrök med tårta och skumpa för hon har fyllt år . Sedan ska vi på Lady Patricia och äta middag samt parta heeeela natten lång kan ju inte bli annat en kul med dom där dårarna. Måste packa klart nu eftersom jag är så sjukt velig måste jag ta med typ 5 party outfits, 3 par skor, 2 jackor mm . Alltså jag åker hem på tisdag så det känns lite  onödigt men så får det bli. Puss och godnatt mina vänner .
Titta vilken liten mums mums han är !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0