Är det så ??

Att om man vill vara fin får man lida pin!!!
Nu är mina lår gigantiska kan jag säga och inte slim slim någonstans alls, är svullen så att jag är "större" än innan
och det bränner som satan. Är typ blå överallt också så nu känns ingenting roligt alls faktiskt men hoppas ju på att resultatet kommer bli värt det :-) Annars då ? Jo har varit en lugn skön helg i goda vänners sällskap. Igår var vi på jobbet hembjudna till Veronica på middag och mys.Vi hade mycket trevligt men kändes konstigt att dricka alkoholfritt på en tjejmidddag , ha ha ha. Nu håller vi tummarna för att denna skitsvullnad kan lägga sig för jag ska ju till Stockholm på lite äventyyyr :-) Nu måste jag spotta ut den äckliga tand blekningen jag har i munnen .......Puss och godnatt alla söta !!!
Sexigt ?? NJA!! och det finns värre bilder kan jag säga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0