Tjenis

Jag har tydligen gått från grottmänniska till super modern (enligt mig själv) på ett par dygn :-) Hur klarade jag mig utan facebook? Shit vad roligt jag tycker att det är,varför har ingen talat om det för mig ? För att poängtera hur efter jag är så försökte jag just hitta en bild på mig då jag är blond och kan säga att det finns typ inga,helt otroligt när kom digitalkameran liksom?Var ju ändå blond i 10 år :-) Är glad att jag krupit fram från under stenen nu jävlar ska det handlas både iphone och digitalkamera ....jag ska bli ännu mer modern :-)ha ha
Till dig Anki:-) 


Kommentarer
Postat av: Anki

Hej! Du är jättesnygg som blond!!:-D Men nu tänker jag vara ytterligare besvärlig å be om bilder på dig som brunett också! ;-)

2010-01-13 @ 11:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0