Funderingar

Det är så mycket som rör sig i mitt söta lilla huvud just nu:-) nästan jobbigt att ha så mycket att fundera på ............
Känns i alla fall som denna vecka kommer att gå i raketfart har trevliga saker inplanerat och jobbar endast 4 dagar vilket är mycket mycket skönt. Hoppas på att hinna med lite  vinkväll,filmkväll,bowling och faktiskt en ridtur på söndag :-) superkul det ser jag verkligen fram emot. Någonstans där emellan ska jag även klämma in naglar och hår,träning samt lite annat, hur får man tiden att räcka till allt egentligen ? Tips någon ? I dag har jag i alla fall fått hem min lilla odåga så nu blir det full fart hos mig och Ozzy..härligt :-) Nä nu är jag trött på ögat , Sov så gott sötnosar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0