Fredag igen då

I dag har man varit ledig, skööönt tycker jag men har lite ångest nu att jag tagit på mig att jobba hela helgen. Tänkte att jag skulle gå på spinning idag men passet var fullbokat, det är ju tydligen gratis vecka på ego och då ska ALLA vara där.Irriterande men jag tränade i alla fall och det är huvudsaken:-) Sedan lunchade jag med finaste Johanna på stan, är så glad att hon flyttat hem och det är Wilmer med  gissa om han blev glad när vi kom och hämta honom på dagis.
Nä nu ska jag mysa med den lilla, tänkte bara hälsa till er två pojkar på Kpmg som tydligen följer min blogg,lite otippat men himla kul :-)
Trevlig kväll på er alla

Mina fina :-)

Kommentarer
Postat av: Fia

Har hon flyttat hem igen? Varför? =O Vart jobbar hon nudå?

2010-01-17 @ 16:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0