Torsdags tankar

Jaha hur länge ska man behöva vänta på en Iphone då ? Enligt David på telenor råder det en Iphone brist, jo jo alla vill ha en sån nu tydligen. Och då endast den vita duger för mig så får jag snällt vänta men det betyder inte att jag tycker om det:-) I går fick jag hem mina operations papper i alla fall !!!! Nu känns allt lite mer på riktigt.  Den 3 mars tar jag med mig lilla frugan som kör mig i sin pärla Eddan och åker till Uppsala,där jag ska bli som Tulay säger slim slim :-) Ni lär nog höra mer om detta sen vem vet kanske bjuder på före och efter bilder. Nu ska jag sköta om mitt sjuka barn som är hemma från dagis idag , puss så länge .

Kommentarer
Postat av: Tulay

Slim slim!



2010-02-11 @ 16:17:50
URL: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0