Måndag igen då

Nu har jag varit ledig i fyra dagar och det kan jag lova har varit helt sjukt skönt och välbehövligt. Jag längtar otroligt mycket nu till sommar och semester det är helt galet vad jag längtar. I helgen hade vi i alla fall möhippa för Ann Marlene och det var lyckat, det roliga var ju att dom redan gift sig i smyg så det hela blev verkligen en överraskning . Efter lite diverse tok under dagen så mötte vi upp grabbarna som hade svensexa för middag på memento och där blev det fest hela natten lång :-) Hoppas på att få tag på lite bilder då jag själv hade en incident med minneskortet på min kamera.
I dag blir man själv igen då lill grabben åker till pappan och det är alltid lika tråkigt men man får göra det bästa av veckan ändå och jag kommer nog ha fullt upp som vanligt.Så nu ska jag mysa lite med honom innan han åker sen blir det träning och fika på stan med två söta flickor som jag tycker mycket om :-) Just ja längtar tills på fredag så ska jag på konsultation och den 3 mars smäller det wiiiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0