Löööördag !!

Vad gör man en kväll som denna då ? Jo som vanligt ligger jag utslagen i paltkoma efter mat och annat gott börjar känna ruset av vinet men vadå är ju LIVSNJUTARE och xxxxx kr senare är man ju som ny :-) Nu svamlar jag skyller på vinet men ni som känner mig vet vad jag menar. Men kära ni whats up with melodifestivalen ?? 
Vad har Dolph Lundgren för koppling till melodifestivalen ???
Vem fan har kammat luggen på Ola ?
Tjejen med silverhand och den där dräkten öhhh vad är hennes problem ?
Tredje låten vad det nu var weird
Pain of salvation myyyyyys låt 
Gubben  däremellan... ingen kommentar
Jessica Andersson duger väll
Hiphoparn  ..vuxna karlar vad säger man förstår att han är singel
Keep on walking säger jag :-)
Ja ja tillbaks till vin dimman funderar på utgång kanske måste annars sliter väll Challan ut mig!!
Puss alla söta
Ps: Dagens roligaste var att vakna till ett himla gulligt mail fast jag inte vaknade ha ha nu yrar jag igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0