Long time ago

Jag är ju hopplöst dålig på att blogga men har ju så mycket för mig just nu, hinner knappt med mig själv men återigen så ska jag försöka skärpa till mig lite :-) Idag har vi firat Wilmers födelsdag med gott fka och fina presenter en riktigt skön och slapp dag kan jag säga :-) I morgon blir det jobb i några timmar och sedan fara ut till timrå och vara barnvakt till mina brorsbarn undrar om jag har nerverna i behåll efter den kvällen :-) Tre hundar, tre ungar och en katta bör tilläggas att några i denna härliga skara är mer vild än tam . Fast jag tycker ju om dom så det ska nog gå fin fint . Börjar förresten bli grymt förväntansfull inför operationen på onsdag och jag längtar som bara den.Jag kommer vara ledig två dagar och beräknas jobba på fredag igen, hoppas att allt går bra bara.I helgen ska jag leta fram kameran och ta massa härliga bilder på våran nya familjemedlem Nelly för ni måste bara se den lilla godbiten :-) Nu blir det ostbricka tror jag ....Adjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0