JAG VILL HA

Jag vill ha så himla mycket nu det är livsfarligt för mig att jobba på birsta city kan jag säga idag hittade jag en FANTASTISK väska på Tiger för endast 2495 kr billigt va? NOT Och förutom det alla fina kläder och allt fint dom fått in på Village ,ska göra vårfint hemma nu tänkte jag :-) Det kommer snart ett nytt birsta city häfte och jag ska utnyttja alla kuponger jag kan :-) Och så vill jag ha en EU moppe, bygga om altanen, en sminkväska, Iphone, åka utomlands , köpa hund ja listan tar aldrig slut .Jag vill jag vill jag vill !!!! Hade egentligen inget vettigt att säga ville bara gnälla och det är min blogg så jag får det om jag vill :-)
Puss & godnatt
            
                                                        
                     
                                                     
                                                          
PS: Kan ni se hur grymt söt jag kommer vara på den härliga retro moppen :-) Och skriv inte att jag ska skaffa körkort  för jag VÄGRAR just nu det kommer kanske om något år tills dess GO moppe :-)

Kommentarer
Postat av: Carro

åååå ska du skaffa en nakenfis???? dom är helt underbara kan jag lova!! :-)

2010-02-05 @ 13:53:11
URL: http://carramelle.blogg.se/
Postat av: En tej

haha den är jätte jätte jätte söta men du kan fortfarande inte ha 100 hundar<3<3<3<3<3

2010-02-24 @ 19:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0