Ha ha ha

Undrar om jag drack lite mycket i lördags kanske? Kollade i mobilen nu och hittade ett lite tokigt sms där. Alltså detta är skickat 07.17 långt efter attj ag kommit hem och sovit en bra stund:
Okej fi fan vad jag är sugen på kebabl:-) full jaa nu kakandn:-)
har även en bula men jari blev arg...fick hjälp hem ja full full full
ge mig kebab du har ingen bil hur gör vi 


Vad kan man dra för slutsats av det här då ?
Heidi bör inte dricka long islands och shots en
hel kväll och borde skaffat ett alkolås på mobilen var en hel de annat
knäppt i utkorgen också. Och till mamma säger jag att din son var fullare 
så det så :-) 



Kommentarer
Postat av: brorsan

Du är inte klok! Har du inge bilder från i lördags? Mitt mine behöver verkligen friskas upp!

2010-02-02 @ 21:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0