Det svänger fort

Ja då började man vela igen då har ändrat mig angående nakenhund och vill nu ha en till Yorkshireterrier och dessutom en tjej, snacka om att ändra sig fort:-) Ja ja så här är jag vissa skulle nog kalla det charmigt medan en del andra tycker att jag är jobbig eller som A-M  säger att det måste vara något fel på mig :-)men inte då jag är bara lite "speciell" ha ha. Förresten underbart att solen tittat fram lite njöt av grillade hamburgare och sol på förmiddagen idag med min lilla extra familj ute i timrå och det var då dagens höjdpunkt kan jag säga .Nu ska jag sova på saken tills i morgon för det finns nämligen en liten yorkie flicka jag funderar på , god natt .
Hur söt är inte en yorkie valp :-)

Kommentarer
Postat av: Tessan

haha.. här går de fort i svängarna :) det ska va du de ;)

2010-02-15 @ 16:08:21
URL: http://tessu.blogg.se/
Postat av: Ann-marlene

ja nog svänger det nog i ditt huvud det måste saknas "det " i ditt liv och därför kommer du på dessa idèer hela tiden med allt vad det handlar om.

men jag tycker om dig endå det är liksom du haha

kram

2010-02-16 @ 14:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0