Aj

Idag har jag sprutat mina läppar med juvederm så nu ser jag ut som en guldfisk ungefär, svullen och jävlig :-)
Men men det brukar bli bra då det lägger sig och det är huvudsaken. Jag har varit ledig idag men ändå inte hunnit med mig, så mycket som ska göras på så kort tid . Men ska inte klaga har fått umgås med både Johanna och Angela samt snusat på lilla bebisen Ellen. Är det bara jag som längtar till helgen helt otroligt mycket ?? :-) 30 års fest på lördag och lite annat smått och gott som händer. Attans kom på att jag glömt handla mat nu blir det matservice ................puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Vart lite nyfiken! Vart gör du det, vad kostar det och hur mycket "ska" man ha?

Hundra frågor :)

Har varit sugen på att testa det länge!!



Malin

2010-02-19 @ 11:45:36
Postat av: heidi

Hej Malin !

Jag har gjort det på medicinska kliniken i sundsvall och har envänt mig av 1ml . Men dom vet vad som blir bäst på dig 3500 kr kostar 1ml . Har provat perlane förut men kan säga att juvederm sitter mkt bättre. Bara att prova :-)

2010-02-19 @ 21:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0