trötter

Antingen så håller jag på att bli sjuk eller så är jag fortfarande sjukt sliten sen helgen, så därför skippade jag träningen idag men än är inte veckan slut :-) Annars har dagen varit lugn och slapp , varit ute och kikat lite  på julklappar :-) Men måste säga  vilken besvikelse toys r´us var , trodde det skulle vara jätte stort och pampigt men näe bara helt sjukt vidrig belysning och förvirrande prissättning , tacka vet jag mitt gamla kneg barnens hus. Efter det så hälsade vi på mamma och pappa och nu är vi hemma igen , lillen sussar och jag ska se på desperate house wives :-)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hujja.. inte gå och bli sjuk nu hörru ! Nu är det ju ny vecka och nya tag :)

2009-11-18 @ 11:28:39
URL: http://tessu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0