Lista

Therese utmanade mig på en lista häromdagen men jag tyckte att den var så krånglig förlåt Tessan :-) Så jag letade reda på en annan i stället .

 

 

Nämn en sak som gjorde dig glad igår: att handla julklappar fick mig på bra humör 

Vad gjorde du klockan 8 i morse: snoozade                                            

Vad gjorde du för 15 min sedan: smörjde in mig med brun utan sol

Det sista du sa högt: Hej då

Det senaste någon sa till dig: God natt

Vad har du druckit idag: Vatten, juice och lite julmust light 

Vad var det senaste du åt: Cashew nötter

Vad var det senaste du köpte: Jul pynt

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun på utsidan och vit på insidan

Vad är det för väder hos dig nu: Skit väder

Godaste glassmaken: Oj det är många :-) men valnöt är en favorit och B&J cookie dough 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja

Sover du tungt: nej bara när jag är bakis

Drömmer du mardrömmar: sällan

Trivs du med ditt jobb: jupp

Favoritklädsel:tights till vardags och kort kort till fest

Favoritlåt just nu:I gotta feeling

Vad ser du om du tittar till höger:en lampa

Vad gör dig glad just nu: wilmer

Vad ska du göra härnäst: Sova

Höger eller vänsterhänt:höger

Humör just nu: sådär

Favoritgodis: Älskar godis kan inte välja :-) men lakrits om jag måste

Kläder just nu: trosor och linne

Sommarplaner:? Shit dit är det ju långt, sola och bada iaf :-)

Hur många kuddar sover du med: vill bara ha 1

Spelar du något instrument: nej

Morgon eller nattmänniska: helt klart natt
Vad är viktigast för dig: wilmer igen då :-)

Är du kittlig: ja

Snarkar du: nej

Stjärntecken: skorpion

Äckligaste insekten: alla hatar dom

Längtar du mest efter just nu: kärlek


Kommentarer
Postat av: Tessan

No worries :) Den här listan var betydligt roligare än den jag fick :)

2009-11-20 @ 10:59:59
URL: http://tessu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0