HATA TELENOR

Skaffa fan aldrig ett abonnemang på telenor det är det värsta jag varit med om!!!!!!!!!!!!
Jag påpekade typ 5 gånger att viktigast för mig var att ha täckning på jobbet och hemma där man spenderar mest tid, tror ni att jag har bra mottagning ? ICKE ! Eftersom jag själv jobbar i butik behöver jag bara gå till mig själv och hur jag behandlar mina kunder och då resonerar jag som så att ärlighet varar längst ALLTID. Skickar hellre vidare än kund om jag känner att denna söker något som vi  inte har och vad får man ut av det ? Jo en nöjd och glad kund som kommer till dig nästa gång för att du varit sjysst. Men tydligen jobbar man inte så på telenor och det värsta av allt är väll ändå att vi ligger i samma köpcentrum. Gaaaaah jag är arg arg arg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0