Bröllop

Jag fick äran att vara med på min brors bröllop idag:-) Jag sminkade Ann Marlene i morse innan jag skulle iväg till sjukhuset för att jobba och då jag kom dit så berättade jag givetvis om det så Jenny som håller i projektet mer eller tvingade mig därifrån :-) Hon tyckte att jag självklart skulle vara med på deras dag, sagt och gjort så blev det så. Till saken hör att det var en borgerlig vigsel med endast två bröllopsvittnen och inga andra visste om något förutom jag då eftersom jag ordnade makeupen. Jag är så glad att jag fick närvara och önska er ett stort lycka till , fast efter 15 år så kan ni det här :-) På lördag blir det fest så vi kan fira ordentligt!!

Må solljuset lysa
i hemmet ni rett
och kärleken värna
de löften ni gett
Lycka till med allt!

När ringen blir sliten och lockarna grå
Låt kärleken förbli lika vacker ändå

En vacker kvinna möter ståtlig man
Det uppstår kärleken tror jag minsann
Äntligen ska ni ta det stora steget
Och få nånting som är bara ert eget
Kärleken har segrat åter igen
Och kommer segra flera gånger om igen
Jag önskar er all lycka som går att finna
Så att kärleken kan fortsätta att vinna
För evigt…


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh men grattis till dem :D

2009-11-24 @ 18:04:35
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: ebba

ja vilken fin dikt tack så mycket, tack för sminkningen kram

jari o ann-marlene jaakola

2009-11-24 @ 18:10:57
Postat av: mamma

Heitaas kiitos kuvista oli täydellinen yllätys nuorten naimisiinmeno mutta ajattelin eilen päivällä että jos ne joskus menee naimisiin niin kysyn miniältä jos se haluais minulta yhden timantti sormuksen vihki sormukseksi että oli vähän telepatiaa säästyköön se sitten sinulle hyviä öitä soitellaan

2009-11-24 @ 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0