Bobby

I går kom en kund och handlade lite produkter ur Bobbys nya hårvårds serie och frågade om jag prövat dom. Vilket jag inte hade och då blev hon nästan sur för att jag borde ha gjort :-) Så jag tycker att snål Bobby kan skicka lite produkter till oss på kicks (då vi har ensamrätt) så personalen får pröva , så brukar nämligen leverantörerna göra . Men stackars Bobby kanske måste spara sina pengar till botox och restylane :-) Men jag är inte bitter ha ha . Nu blir det promenix och fix ......ciao

Kommentarer
Postat av: Tulay

Vadå ensamrätt, dom finns faktiskt på coop oxå!

2009-11-26 @ 19:52:59
URL: http://tullisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha den ensamrätten varade inte länge :-)

2009-11-26 @ 20:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0