today

Jag älskar verkligen att sova är trött konstant den här årstiden tror jag, hade en plan att träna dubbelpass idag eftersom det råkade bli vin i stället för träning igår :-) Men det var det värt hade super trevligt igår :-) Vet ni hör och häpna jag FUNDERAR på att vara nykter till helgen , Chock va ?:-) Har en ganska tråkig jobb helg framför mig jobbar 10-20 både fredag och lördag samt hela söndagen så min kropp behöver nog sömn i stället för stress. Vi får se hur det blir med den saken . Nu ska jag göra mig klar för jobbet sen ska jag faktiskt träna med min PT idag :-) Skriver mer ikväll .

Kommentarer
Postat av: T

Tävla i min blogg ! :)

2009-12-10 @ 20:36:58
URL: http://www.starfucced.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0