tjolahopp

Ja nu har man knegat klart för idag, har gått ganska bra trots en helt sjuk partykväll igår :-) Måste säga att med rätt sällskap är söndagar grymt roliga utekvällar.Klockan nio igår så  bestämde vi oss för att gå ut och vilket tok det blev, började med en long island när jag kom ut och sen var det kört:-) Efter stängning blev det efterfest på BK och där var det bartömning :-) Vaknade till vid typ 06:00 av en galen bög med sällskap som  bestämde sig för att vi hade efterfest hos mig, den karln är inte klok kan jag säga :-) det bjöds på striptease och sång,sen avslutades det med att dom två badade i mitt lilla badkar i hundschampo ha ha ha behöver jag säga mer . Någon gång ibland kan det vara roligt med en tok fylla men nu är jag nöjd ett tag framöver :-) Har tyvärr inga bilder att bjuda på eftersom mobilen försvann :-( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0