Sugen

Är sjukt sugen på en ny tatuering ,vill ha den på handleden tror jag och funderar på att ha den i vitt faktiskt. Har försökt att ladda upp bilder så jag kan visa vad jag menar men är inte så bra på det här med att stjäla bilder :-) Tycker även att Rihanna har gjort en grymt snygg tatuering, en text under nyckelbenet. Åhh jag blir sugen på flera stycken på en gång :-) Har ju redan 5 stycken fast dom är söta "prinsessiga" så det gör inget:-) Tycker att stora är jätte snyggt också men jag är för feg(GO TEIJA). Hur som helst skickade ett mess till han som brukar pryda min kropp med bläck nyss och han skrattade för sist jag sprang på honom så varnade jag om att de rycker i tatuerings nerven:-) Anyway han ringer sedan och vi ska kika på en tid, jag vill ju ha en helst nu genast på momangen , men det behövs bara lite stålars för jul fan är dyr vill inte vänta till den femtonde  Den som lever får se vad det blir . 

SNYGGT PÅ HENNE !! MEN NOT FOR ME!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, tycker att du ska sluta vara så fjantig. Pinuppan SKA du ha, annars får Ozzy aldrig ligga;) Haha!

2009-12-18 @ 14:29:59
Postat av: heidi

Jag tror att anonym är en rockig liten tös på typ 50 kg vars namn börjar på T :-) Jag är ju barbie rock och du är hård rock:-)

2009-12-18 @ 15:12:31
URL: http://heidiboop.blogg.se/
Postat av: T

Men vad fan..mitt namn kom inte med. 50? 47 kilo om jag får be..



Haha..någon bullmamma är du sannerligen inte;)

2009-12-18 @ 19:18:34
URL: http://www.starfucced.wordpress.com
Postat av: En tej

fy fy fy fy

2009-12-18 @ 20:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0