gnäll gnäll gnäll

Efter jag nyss konstaterat att min klädplan till juldagen sprack blev jag genast tvungen att rusa till garderoben för att göra en ny plan. Yes tänkte jag min snygga röda julklänning är HOT undra om man fortfarande  kan klämma på sig den har väll inte haft den på ett par år. Visst den sitter som en smäck förutom över brösten hur fan är det möjligt?? Dom är ju fan köpt borde inte vara någon skillnad? Vore väll en sak om arslet hade lagt ut sig, det hade jag kunnat förstå:-). Hur som helst nu är jag dubbelt sur måste ringa mamma i morgon och höra om det går att göra något åt. Värdelöst vetande men nu är jag faktiskt sur och ibland måste man få klaga. När det börjar gå dåligt för mig så brukar det oftast fortsätta ger mig fan på att något tråkigt kommer hända mig i morgon.
Vad har vi lärt oss av detta?
Ja jag är ytlig(ibland)
Ja jag har silikonbröst (och älskar dom)
Så det behöver jag inga kommentarer på :-)

Kommentarer
Postat av: Tulay

Ja usch, det är Elias som hämtar hem alla baciller från dagis. Det kanske är för att jag är så noga med att klä av han alla kläder så fort han kommer hem. Jag tvättar han händer oxå, men det verkar inte hjälpa.

2009-12-22 @ 12:29:47
URL: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0