Då var det gjort

Har äntligen tagit sprutan mot svininfluensan,som jag har dragit ut på det men sen kom någon genialisk människa på att man kan ta den på birsta city :-) Tog några minuter att traska bort ditt från kicks, nu håller jag tummarna för att jag ska få slippa biverkningar. Snart nyårsafton ska ni göra något roligt ?? Jag ska bada tunna och äta gott hos chefen,givetvis ska W med . I morgon ska jag ge mig på att göra en romtårta att ta med får se hur det går är ju som sagt lite sisådär i köket :-) Annars så ser jag fram emot två dagar ledigt, visste ni att birsta city endast har stängt 6 dagar per år så då får man passa på :-) Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Tulay

Har du ett nytt nr eller har du kvar det gamla?

2009-12-31 @ 10:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0