Bullbak pågår

Oj oj oj att ha två barn är en krävande uppgift och jag är glad att när det blir dags för nr 2 så kommer Wilmer vara något större. Tur att Elina kommer och hälsar på ibland och påminner mig så jag slipper  längta allt för mycket efter en bebis:-) Dom här två är ingen lätt match kan jag säga men nu är äntligen är bullarna i ugnen och ungarna i badet.Måste poängtera att jag är så långt ifrån bullmamma som man kan komma så det här är extra jobbigt för min del men för julkänslans skull behövde vi baka lite saffransbullar. Får se hur om smakar, har sett finare bullar i mitt liv. (en plåt är redan bränd )

Kommentarer
Postat av: Tulay

Skicka till moi!

2009-12-18 @ 19:47:32
URL: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0