bara jag ?

Är det bara jag som sparar allt till sista dagen ? Klockan är nu elva och klockan tre ska den här lilla familjen infinna sig i bergeforsen och jag har allt kvar att göra. Jag är lika hopplös varje gång, att jag aldrig lär mig.Måste tvätta,laga lunch,fixa naglar,packa grejer och massa massa mer. Undrar om jag verkligen hinner allt :-) Har i alla fall handlat det som handlas ska och slänge ihop romtårtan som jag ska ta med mig, alltid något:-). Ska sätta fart nu,lovar bättre uppdatering från och med i morgon :-)Gott nytt alla jag tycker om :-)
PS: Kan inte vara bra att bada tunna när man vaknar med täppt näsa och halsont va?
Men jag älskar tunnor speciellt på vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0